S Stellan Svealand #1 Medlem · 82 innlegg 20 jan kl 18:48 Stellan Svealand Medlem 82 innlegg 20 jan kl 18:48 #1 Gammel vannskade ved ventil i uoppvarmet lagerbygning. Håndverkeren foreslår gipsplater. Er det et godt valg med tanke på ventilen og eventuell fukt som kan komme inn der? #gipsplate #materialvalg #ventil
Gammel vannskade ved ventil i uoppvarmet lagerbygning. Håndverkeren foreslår gipsplater. Er det et godt valg med tanke på ventilen og eventuell fukt som kan komme inn der?
Intet #2 Medlem · 6 665 innlegg 30 jan kl 01:28 Intet Medlem 6.665 innlegg 30 jan kl 01:28 #2 Er det bare fuktig luft som har forårsaket det. Ingen lekkasje?
S Stellan Svealand #3 Medlem · 82 innlegg 30 jan kl 03:19 Stellan Svealand Medlem 82 innlegg 30 jan kl 03:19 #3 Intet skrev: Er det bare fuktig luft som har forårsaket det. Ingen lekkasje? Tror det er en gammel vannskade av et nedløpsrør som har blitt blokkert av løv, men det er bare min gjetning. Fantes der allerede da jeg kjøpte huset.
Intet skrev: Er det bare fuktig luft som har forårsaket det. Ingen lekkasje? Tror det er en gammel vannskade av et nedløpsrør som har blitt blokkert av løv, men det er bare min gjetning. Fantes der allerede da jeg kjøpte huset.
Intet #4 Medlem · 6 665 innlegg 30 jan kl 03:30 Intet Medlem 6.665 innlegg 30 jan kl 03:30 #4 Kan tenke det. Isåfall går det sikkert bra med gips.