8.638 lest ·
18 svar
9k lest
18 svar
Massivtre
Skal den massive treoverflaten være synlig? Da blir det værbeskyttelse alt. Slip overflater som har blitt utsatt for regn/UV-lys en stund.
Synlig tre er dessuten ganske slitsomt å reparere hvis man får skader på det.
Jeg jobber med et stort limtre/KL-tre prosjekt. Sørg for å kjøpe riktig kvalitet på KL hvis du vil at det skal være synlig. Helst høvlet etter produksjon. Så slipper du limrester + trykkmerker fra ruller og valser.
Synlig tre er dessuten ganske slitsomt å reparere hvis man får skader på det.
Jeg jobber med et stort limtre/KL-tre prosjekt. Sørg for å kjøpe riktig kvalitet på KL hvis du vil at det skal være synlig. Helst høvlet etter produksjon. Så slipper du limrester + trykkmerker fra ruller og valser.
Takk for svar alle sammen! Har vært så opptatt at jeg ikke har sett svarene her før nå.
Jeg er nesten sikker på at vi skal velge en ytterbekledning, helst vedlikeholdsfritt. Er fortsatt åpen for ulike typer materialer m.m, men tror vi har lyst til å gå for noe gråaktig.G Gukken skrev:
Oldboy skrev:
Du har nok absolutt rett i dette, det ser ut til å være en veldig ymse definisjon av det som jeg har forstått.. spesielt i Norge når det ikke er like stort som i Sverige!
Klikk her for å svare