Skal få satt opp en vekselretter til solceller og elektrikeren foreslår at man setter en forskalingsplate på veggen (innendørs) som tingene deretter monteres opp på. Så vidt jeg forstår er det vanskelig å male en slik plate da den er oljet. Hvordan gjør jeg enklest for å få platen hvit? Eller finnes det noe annet platemateriale som ikke er brennbart og som kan bli hvitt?
Hundenes hundehus har jeg bygget av forskalingsfiner som ble grundig pusset ned før jeg malte det med vindusmaling. Så her fire år senere er det like fint... Valgte nettopp vindusmaling fordi den er litt mykere.
Hundenes hundehus har jeg bygget av formplyfa som ble pusset ned ordentlig før jeg malte det med vindusmaling.
Så her fire år senere er den like fin...
Valgte nettopp vindusmaling fordi den er litt mykere.
[bilde]
[bilde]
Fin hundehus! Du slipte altså overflaten før maling? 40 papir eller hva brukte du?
Flott hundehus! Du slipte overflaten altså før maling? 40 papir eller hva brukte du?
Slipte grundig med en eksentersliper med 80k papir (om jeg husker riktig) så det ble en matt overflate, se første bildet.
Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg tørket med T-rød før jeg malte for sikkerhets skyld.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.