Mac_attack
T Taxture skrev:
[lenke]

Her ser det ut som du kan kjøpe enkeltvis
Tar 79 kr i "håndteringskostnad". Men det må man kanskje leve med i så fall.

Om slaganker er det som gjelder vil si, men hittil har jeg ikke funnet noe alternativ.

Ikke brukt tidligere, krever monteringsverktøy med va?

Mac_attack
tommib tommib skrev:
Nei, felle inn mutter, eller rampamuff, i kroken.
Okei, kan være et alternativ. Og treskrueenden mot plugg i betongveggen? Hvilken plugg?

tommib
Valgfri. Jeg pleier å bruke thorsman/essve. For M8 skrustift pleier 10 mm plugg å være passe.

• Liker
Mac_attack
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
For M8x30? Deres såkalte listepris er "bare" 145 inkl moms og ingen betaler vel mer enn rundt en femtilapp.
Ja, jeg så på feil dimensjon... Men 145:- er for en 5-pack, så 290:- da for 10 stykker.

useless useless skrev:
Ja, jeg sjekket feil dimensjon... Men 145:- er for en 5-pakk, så 290:- da for 10 stykker.
Forpakningsstørrelsen virker litt uklar...

Slagankare Sormat LA+ M8X30, artikkelnummer 390837, leverandørnummer 9640094312.
Teknisk data for Sormat, inkluderer forpakningsstørrelse 10, betegnelse LA+, gjengediameter M8, borediameter 10 mm, lengde 30 mm.

Men så vet nok både du og jeg at ingen betaler deres hittepå listepris og det interessante er vel uansett hva man faktisk betaler der.

• Liker
Mac_attack
  • Laddar…
Nja, der fremgår det jo tydelig at det er 5 stk per forpakning av den valgte artikkelen og at det finnes 10 stk forskjellige pakningsstørrelser... (y)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Mac_attack
useless useless skrev:
Nja, der fremgår det jo tydelig at det er 5 stk per forpakning av den valgte artikkelen og at det finnes 10 stk forskjellige forpakningsstørrelser... (y)
Problemet gjenstår dog, en privatperson kan ikke handle på Ahlsell?

kr299:- for en 100-pakning m8x30 slaganker på Hornbach er vel like bra som å kjøpe på Ahlsell?

Mac_attack Mult skrev:
Problemet kvarstår dock, en privatperson kan inte handle hos Ahlsell?
Still deg utenfor ved frokosttid med en pose boller i hånden så hjelper sikkert noen deg. :crysmile:

• Liker
Mac_attack
  • Laddar…
Mac_attack
T Taxture skrev:
kr299:- for en 100pakning m8x30 slaganker på Hornbach er vel like bra som å kjøpe på Ahlsell?
Ja, men det føles litt sinnssykt at 95 stykker blir igjen og bare ligger der. Gjør jo vondt i sjelen.

• Liker
Alfredo
  • Laddar…
Du kan forberede ytterligere 95 festepunkter i veggen hvis du vil flytte rundt på tingene eller henge opp flere.

Mac_attack
useless useless skrev:
Du kan forberede ytterligere 95 festepunkter i veggen om du vil flytte rundt på tingene eller henge opp flere.
:rofl:

Alfredo Alfredo skrev:
Emballasjestørrelsen virker litt uklar...

[bilde]
[bilde]

Men så vet nok både du og jeg at ingen betaler deres påfunnslistpris, og det interessante er vel uansett hva man faktisk betaler der.
Betaler 22,04 ekskl. mva for en pakke av de der, så Ptja kundeprisen blir vel cirka 198kr :crysmile:

Du burde handle på Hornbach i stedet så får du større marginer.

useless useless skrev:
Du burde handle på Hornbach i stedet så får du større marginer.
Men frokosten da?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.