Et tak av det jeg kaller vankantede bord, overlappet. Hvordan i all verden får jeg til en list mellom vegg og tak, finnes det noen smart måte? Det er perlespont på veggen, ennå bare kvist- lakket. Takk nemlig for forslag til løsninger.

• Vankantede takbord overlappet, med uferdig vegg med kvistlakk i trepanel. Klar kontrast mellom vegg og tak.
  • Vegg og tak i tre, taket med vankantede brett, veggen med kvistlakkert perlestaffpanel. Åpent spørsmål om hvordan feste en list mellom dem.
  • Wow
  • Liker
paradisetpaberget og 1 annen
  • Laddar…
Mats-S
En kraftig "list" kan funke, men absolutt ingen tynn tradisjonell list. Bør være noe som mer tilsvarer en planke.

Et stilig alternativ er å montere et bord på tvers som er like bredt som taklisten bygger ut fra veggen. Det er nok for sent i ditt tilfelle da du må kutte av alle lokkene for å få på plass bordet.

Ja, får yxa til noe grovt, eller så får jeg leve med det som det er. Lister har jo for øvrig ganske lav prioritet og ventes med inn i det lengste. Det har jeg sett i mange hus iaf. 😀

F fraxinus skrev:
Et tak av det jeg kaller vankantede bord, overlappet. Hvordan i all verden får jeg til en list mellom vegg og tak, finnes det noen smart måte?
Det er perlespont på veggen, ennå bare kvistlakkert. Takk for forslag på løsninger.
Hopper inn og spør ...tips på sag der jeg kan få tak i dette? Leter men vanskelig å finne... klingsaget

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.