Vil fjerne luftrøret som går fra avløpsstammen i kjelleren via de to etasjene til taket. Har tenkt å sette en luftventil ved stussen i gulvet bare.
Fungerer det?
Hva skjer hvis det ikke fungerer?
Klem!
// Stefan
Fungerer det?
Hva skjer hvis det ikke fungerer?
Klem!
// Stefan
Ventilen må være plassert på en høyde som er høyere enn den høyeste vannlåsen, samt være det siste i avløpssystemet. Hvis den er plassert før for eksempel toalettet, hjelper ikke ventilen med å slippe inn luft i systemet, og vannlåsen i toalettet kan bli sugd ut, noe som fører til luktproblemer. En ventil (vakumventil) må alltid plasseres i et oppvarmet rom.
Hei gutter!
En vakuumventil kan også sitte på et kaldt rom. Typ en kaldloft.
http://www.rinkabyror.se/
Søk på vakuumventil
Mvh Lars
En vakuumventil kan også sitte på et kaldt rom. Typ en kaldloft.
http://www.rinkabyror.se/
Søk på vakuumventil
Mvh Lars
Klikk her for å svare