Jeg skal kle innsiden av åpningen med dørbekledning som er ca 12mm. Stammen er lettbetong. Venstre side har 45mm regel, øvre delen ca 10mm og til høyre direkte mot lettbetongen.
Har lest at det finnes en spesiell listespiker som brukes til lister i lettbetong, fungerer dette til alle sider eller skal man ha forskjellige spiker? Vil at det skal synes så lite som mulig.
Oppdaterer i tilfelle noen andre lurer på det samme. Jeg prøvde å lime dørkarmen med casco superfix+. Satte press med lekter imellom med mykt på endene. De sitter i hvert fall godt.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.