Noen som har montert Lindabs nye Magestic plater som ligner på en galvanisert plate. Litt rå stil som jeg er interessert i til mitt nye steinhus men jeg har aldri sett platene annet enn på en prøvebit.
Noen som har det på et hus her på forumet?
Noen som har det på et hus her på forumet?
Vi har magestic på plater og takavvanning på vårt nybygg. Veldig fornøyde!
Så nå at innlegget var et år gammelt.. Antar at min kommentar kom litt sent.
hvor fikk du tak i det? Det virker jo skikkelig bra, som man vil det skal være, hvordan kommer det seg at det ikke er det de har i byggbutikken....T Toddep skrev:
Kjøpte gjennom blikkenslageren så det finnes jo mange forskjellige farger som er bestillingsvare.B Boan skrev:
Vanskelig for byggevarehandelen å ha alle farger i sortimentet for er mange deler til takavvanning så skulle jo ta mye plass i butikkene men hør med en lindab-forhandler så bestiller de inn og jeg tror det var samme pris som vanlig svart.
Materialet mørkner litt med tiden men liker det
Magestic finnes bare i en "farge", det er jo en spesiell plåt som er ubehandlet.T Toddep skrev:Kjøpte gjennom blikkenslageren så det finnes mange forskjellige farger som er bestillingsvare.
Vanskelig for byggevarehandel å ha alle farger i sortimentet for det er mange deler til takavvanning så det ville ta mye plass i butikkene, men hør med en Lindab-forhandler så bestiller de hjem og jeg tror det var samme pris som vanlig svart.
Materialet mørkner litt med tiden men liker det![]()
Hei! er interessert i å se hvordan det ser ut etter noen år, har du mulighet til å legge opp et bilde?T Toddep skrev:Kjøpte gjennom blikkenslageren så det finnes jo masse ulike farger som er bestillingsvare.
Vanskelig for byggevarehandel å ha alle farger i sortimentet for er masse deler til takavvanning så skulle jo tatt mye plass i butikkene men hør med en lindab forhandler så bestiller de inn og jeg tror det var samme pris som vanlig svart.
Materialet mørkner litt med tiden men liker det![]()
mvh
Klikk her for å svare