vet ikke eksakt men det koster 50 000 SEK ekstra :'(. Har du tenkt noe på bygningstekniske aspekter når du velger liggende? Selv synes jeg liggende er skikkelig pent men rimeligvis er det en dårligere teknisk løsning (fukt, avrenning osv)
koster 50 000 sek ekstra? mot hva? panel er jo panel så jeg tror knapt at materialkostnaden skiller mer enn maks 10 000:- pluss at panel er jo mye enklere å sette enn både låspanel og panel med list. så 50 000:- føles som ren utpressing!!! jeg skal jo bygge hele huset selv i stenderverk og har vel mer eller mindre planket deres hus og er interessert i mål/modell mm. og ja det ER skikkelig stilig!! men byggteknisk så er det vel ingen problem man får legge den liggende 2" på innsiden, angående fukt så tror jeg det er ett fett, panelen har jo en avrenningsvinkel så vannet blir jo ikke liggende.
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Nå blir jeg nysgjerrig!
Hva er det for panel dere snakker om?
Hvilken profil på bordene?
"Avrenningsvinkel"?
Liggende panel er jo kult!
//KoW
Hva er det for panel dere snakker om?
Hvilken profil på bordene?
"Avrenningsvinkel"?
Liggende panel er jo kult!
//KoW
Klikk her for å svare
