Er det noen som vet hva målene på deres liggende panel er? Skal bygge i løsvirke et hus lignende Green Line 715 og vil vite hva slags panel det er på ytterveggen.
 
vet ikke eksakt men det koster 50 000 SEK ekstra :'(. Har du tenkt noe på bygningstekniske aspekter når du velger liggende? Selv synes jeg liggende er skikkelig pent men rimeligvis er det en dårligere teknisk løsning (fukt, avrenning osv)
 
koster 50 000 sek ekstra? mot hva? panel er jo panel så jeg tror knapt at materialkostnaden skiller mer enn maks 10 000:- pluss at panel er jo mye enklere å sette enn både låspanel og panel med list. så 50 000:- føles som ren utpressing!!! jeg skal jo bygge hele huset selv i stenderverk og har vel mer eller mindre planket deres hus og er interessert i mål/modell mm. og ja det ER skikkelig stilig!! men byggteknisk så er det vel ingen problem man får legge den liggende 2" på innsiden, angående fukt så tror jeg det er ett fett, panelen har jo en avrenningsvinkel så vannet blir jo ikke liggende.
 
Nå blir jeg nysgjerrig!

Hva er det for panel dere snakker om?
Hvilken profil på bordene?

"Avrenningsvinkel"?

Liggende panel er jo kult!

//KoW
 
Det er liggende ytterpanel med utseende som Greenline 715 finnes bilde på deres hjemmeside - sjekk ut visningshusene.
 
Det skiller seg jo ikke i pris! bortsett fra om du tar en dyrere panel som er liggende...en som jeg synes er fin er fjellpanelet.
 
personlig synes jeg fjellpanalet ikke ser særlig bra ut men smaken er som ...

nei det virker helt sykt at Trivsel tar 50 000:- bare for at det ser bedre ut !!!!!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.