Ja, det blir nok lettest og bra nok. Kile fast og justere inn riktig bra først, selvsagt.

Kilar trenger man ikke bruke ettersom hylsene kan skrus inn og ut og dermed erstatter kilar.

bjozac Hylsene har jo allerede blitt droppet fordi byggherren ikke anser seg å kunne bruke karmskrue i henhold til ovenstående, men man kan jo bore og montere hylsene i fix type kjemisk anker og deretter skru ut og inn som man ønsker!

uno83 skrev:
Hva er det, og hvor finner man sånne? Googlet litt men fant ikke noe som virket å matche. Er det en karmskrue av noen spesiell lettbetongvariant?
Som jeg tolker det så fant han ikke disse hylsene, og skal jeg være ærlig så så jeg ikke engang at de ble nevnt da jeg ikke husket navnet på dem.
Men for lekfolk er det et hett alternativ da jeg mener de var letthåndterlige og man kan feste dem mot de mest porøse overflatene.

Jeg er ikke interessert i å føre en diskusjon om hva som er rett eller galt med deg seniorkonsult, jeg nøyer meg med å bidra til forumet med en metode som jeg mener er bra, vil du sitte og klage og eller belære må du finne noen andre, jeg har viktigere ting å gjøre :)

bjozac Veldig hva du var lettstøtt da. Jeg har ikke tilrettelagt noen. Synes bare det er bra at man sjekker spørsmålet først før DU begynner å rette meg.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.