Holder på å renovere det gamle hobbyrommet i kjelleren og skal nå sette innertak.
Da lurer jeg på, finnes det noen praksis på hvordan det skal sitte?
Eller setter man det som man synes blir penest selv?
Kommer komme inn et heldekkende teppe i dette rommet så finnes det ikke noe gulv å ta hensyn til. Finnes et lite kjellervindu oppe til høyre om du ser på plantegningen, der det står s1-100.
Ingen andre rom er renovert nede ennå. Dette er det første. Kommer til å renovere rommet ved siden av litt senere.
Selv liker jeg når gulv og tak ligger på samme måte.
Så ta en runde og funder på hvordan de andre rommene skal renoveres.
Så hadde nok, som du skriver, alt 1 blitt best. Men hvordan blir det om gulv og tak blir på den måten i "Hobby"?