Hei!
Vi vil sette opp panel i gangen og på kjøkkenet og har hørt at panelskiver skal være et smidig alternativ, både når det gjelder montering samt for å unngå sprekker fordi treet tørker.
Problemet er at vi har 2,60 i takhøyde og når jeg leter rundt på nettet finner jeg kun panelskiver som er 2350 mm lange, altså tilpasset for 2,40 i takhøyde. Finnes det noen på dette forumet som kan hjelpe meg å finne panelskiver for høyere takhøyder?
Hvordan fungerer det å skjøte panelskiver, går det eller ser det forferdelig ut? Naturligvis vil jeg ikke at skjøtene skal synes.
Har dere noen andre tips om hvordan vi skal bære oss ad for å få det pent?
Takk på forhånd!
Vi vil sette opp panel i gangen og på kjøkkenet og har hørt at panelskiver skal være et smidig alternativ, både når det gjelder montering samt for å unngå sprekker fordi treet tørker.
Problemet er at vi har 2,60 i takhøyde og når jeg leter rundt på nettet finner jeg kun panelskiver som er 2350 mm lange, altså tilpasset for 2,40 i takhøyde. Finnes det noen på dette forumet som kan hjelpe meg å finne panelskiver for høyere takhøyder?
Hvordan fungerer det å skjøte panelskiver, går det eller ser det forferdelig ut? Naturligvis vil jeg ikke at skjøtene skal synes.
Har dere noen andre tips om hvordan vi skal bære oss ad for å få det pent?
Takk på forhånd!
Hei..
Det kan bli veldig fint om du ikke går helt opp til taket uten avslutter med en list..
Da kan du ha to farger på veggen som matcher hverandre, ville blitt fint..
Men prøv med ekte panel istedenfor så får du mer liv i veggen..
Det er veldig vanskelig å skjøte så det ikke synes og da blir det stygt..
Eti..
Det kan bli veldig fint om du ikke går helt opp til taket uten avslutter med en list..
Da kan du ha to farger på veggen som matcher hverandre, ville blitt fint..
Men prøv med ekte panel istedenfor så får du mer liv i veggen..
Det er veldig vanskelig å skjøte så det ikke synes og da blir det stygt..
Eti..
Jeg kontaktet Brandéns og det viste seg at de kan lage ekstra lange plater. Jeg tenker absolutt å unngå å skjøte. Takk for tipsene!
Klikk her for å svare