Hva ligger prisen på stavlimt eik per meter... i målene 3-4 x 4-5 cm?... hos de litt billigere byggevarehusene?
 
mente med staver med ek... altså ikke en benkeplate...
 
Okei du skal lime dem sammen selv :) (har en følelse av at du skal lage et tapt sidebord med annenhver stav lang og annenhver kort så du slipper å "lage" tappene ;))

Tror nok du må snakke med et snekkeri hvis du vil få tak i sånn råvare, har iallefall ikke sett noe lignende på varehusene, de selger bare prefab  :D
 
hehe... kanskje det kanskje :)

ja.. det var vel det jeg trodde da :(
 
elof skrev:
Okei du skal lime sammen dem selv :) (har en følelse av at du skal lage et tapt sidebord med annenhver stav lang og annenhver kort så du slipper å "lage" tappene ;))

Tror nok du må snakke med et snekkeri hvis du vil få tak i sånn råvare, har iallfall ikke sett noe lignende på varehusene, de selger bare prefab  :D
Men snekkeren må jo kjøpe dem et sted ..... 8-)
 
Kanskje der snekkeren kjøper lim og knektar ;)
 
Koster mellom 60-100 SEK/kvm på Castorama i Polen. Har noen bilder men de er for store til å laste opp og jeg orker ikke gjøre dem lettere.

mvh
David
 
En ulempe med de platene byggevarehusene selger og hvis du tenker å bruke dem til en møbel er at de er fingerskjøtte, noe som vises på langsiden som zikzakmønster.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.