Renovator
· Stockholm
· 64 innlegg
Har masse innerpanel som jeg egentlig hadde tenkt å sette opp i slutten av sommeren. Nå har arbeidet dratt ut på tiden (sikkerhetsskrå) og panelen blitt liggende.
Hva sier den samlede ekspertisen — kan panelen ligge sånn i noen måneder (hvis man også trekker over en presenning) eller bør den pakkes opp og legges mer luftig?
Hva sier den samlede ekspertisen — kan panelen ligge sånn i noen måneder (hvis man også trekker over en presenning) eller bør den pakkes opp og legges mer luftig?
Innendørspanel skal oppbevares tørt og ute er det ikke tørt..M Missionshuset Roslagen skrev:Har masse innerpanel som jeg egentlig hadde tenkt å sette opp i slutten av sommeren. Nå har arbeidet dratt ut på tiden (skrall) og panelen blitt liggende.
Hva sier den samlede ekspertisen — kan panelen ligge slik i noen måneder (om man også drar over en presenning) eller bør den pakkes ut og legges mer luftigt?
Renovator
· Stockholm
· 64 innlegg
Det er glattpanel så det gjør egentlig ikke så mye om den tørker litt fra hverandre etter montering. Men må nok tross alt flytte inn den under tak, selv om jeg hadde håpet å finne en måte å slippe unna. 😅
Klikk her for å svare