M Mangelito #1 Medlem · 498 innlegg 29 jul 2004 kl 08:43 Mangelito Medlem 498 innlegg 29 jul 2004 kl 08:43 #1 Er det greit i disse tider å lagre gips og reglar under presenning ute?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 395 innlegg 29 jul 2004 kl 17:18 MathiasS Medlem Stockholm 37.395 innlegg 29 jul 2004 kl 17:18 #2 det går bra med både gips og reglar. Legg haugen på nordsiden av huset, treet vil ikke ligge i solen. Sørg for at det ligger tørt men luftig (en tett pressenning er ikke bra). Viktigst av alt - sørg for at opplaget er stødig og RETT!
det går bra med både gips og reglar. Legg haugen på nordsiden av huset, treet vil ikke ligge i solen. Sørg for at det ligger tørt men luftig (en tett pressenning er ikke bra). Viktigst av alt - sørg for at opplaget er stødig og RETT!
T Tommy_S #3 Medlem · 468 innlegg 1 aug 2004 kl 06:33 Tommy_S Medlem 468 innlegg 1 aug 2004 kl 06:33 #3 Jupp, MathiasS har rett. Dekk med en tett presenning men ikke helt ned mot bakken. Det må kunne lufte.
Jupp, MathiasS har rett. Dekk med en tett presenning men ikke helt ned mot bakken. Det må kunne lufte.