Havnet i samme situasjon med et hull til el på feil sted gjennom hele husets vegg. Hvordan tetter jeg dette 16mm hullet på best mulig måte? Fugemasse i tømmerstokk er kanskje ikke den beste metoden.
Med øks eller muligens byggsag eller båndsag lager du en forslagsvis 8-kantet dymling med et par mm overmål som du koner lett i enden og slår i stokken med slegge.
Jeg har plugget et antall hull på et av våre tømmerhus. Er det nyboret så er kosteskaft og trelim det smidigste, men er det litt ujevnt så har tilhuggede koner vært enklest.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.