Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
Jeg lurer på om noen andre synes det er dårligere gips fra K-rauta.
Har alltid kjøpt Danogips fra den lokale jernvaren, men denne gangen lå K-rauta geografisk godt til, men jeg synes at papiret brister så utrolig lett når man skal skru.
Protte
Har alltid kjøpt Danogips fra den lokale jernvaren, men denne gangen lå K-rauta geografisk godt til, men jeg synes at papiret brister så utrolig lett når man skal skru.
Protte
Må må jeg si meg enig med Protte. Har dog ikke mye erfaring med andre gipsmerker, men syntes rent spontant at papiret brister veldig lett på Norgips (kjøpt fra K-Rauta). Man må være veldig forsiktig den siste biten hvis man drar for hånd/maskin. Med automat (som jeg hovedsakelig brukte) så gikk det supert når man først hadde stilt den inn.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 innlegg
På de platene jeg har kjøpt står det ingen produsent, kan være NoName (eller Norgips).
Protte
Protte
Jeg kjøpte gipsskiver på Byggmax en gang. Aldri mer. Tror merket var Lafarge, og det ble store buler rundt hver innskrudde skrue, måtte sparkle til det kjedsommelige. Jeg kjøper nå for tiden skiver på Bauhaus (Norgips) da det er lett å laste og at de ser ut til å ha bedre klima i Drive-In hallen enn fuktige K-Rauta og Byggmax, det kan være slik at det påvirker gipsskivene negativt.
Klikk her for å svare