14.093 lest ·
25 svar
14k lest
25 svar
Konstruksjonsfiner som hyllemateriale
Konstruksjonsfiner er klart mer rå, men også billigere, ca 200kr/plate (uklassifisert 12mm) mot 700kr/plate for 18mm BB/BB bjørkfiner. Men jeg tror det kan bli fint med den rå looken på riktig sted.
Mitt forslag var mer rettet mot å bruke spill til lister i stedet for 45*45.
Mitt forslag var mer rettet mot å bruke spill til lister i stedet for 45*45.
Jeg vil anbefale sirkelsag. Stikksag er vanskeligere å sage rett med (går det i det hele tatt?)
Sirkelsag kan brukes til å sage rett hvis man fester en planke som sagen kan følge.
Selv bruker jeg ofte håndsagen fordi det er enklere å sage rett med den (spesielt hvis man ikke gidder å begynne å feste planker som sirkelsagen kan følge).
Sirkelsag kan brukes til å sage rett hvis man fester en planke som sagen kan følge.
Selv bruker jeg ofte håndsagen fordi det er enklere å sage rett med den (spesielt hvis man ikke gidder å begynne å feste planker som sirkelsagen kan følge).
Sist redigert:
Ah, jeg trodde at forkanten på platene var kantet med en list som var bøyd for å følge rundingen i hjørnet. Men nå ser jeg at det er platen som er frest bare.AskeHolst skrev:
Det ble et skikkelig kleslager med hyller store og stabile nok til å brukes som sengebrisker, og så satte jeg opp tre lamper på veggen rett overfor. Fire stenger, to på hver side av hyllene, var tilstrekkelig for skjorter, kjoler, jakker og dresser. Når lampene er tent blir det som fullt dagslys der inne, så man ikke trenger å stå og myse når man leter etter klær. Kompletterte med kroker for konas smykker også!
Renoveringsnybegynner
· Dalarna
· 3 173 innlegg
Pic's or it didn't happen 
Klikk her for å svare