Slik gjorde jeg når jeg laget skrivebord til guttene, benkeplate kappet 45 grader og skrudd/limt/plugget. For rengjøringens skyld er det jo deilig å slippe bein på gulvet.

• Vegghengt skrivebord i tre med skrå kutt og ingen ben på gulvet. Kontorartikler og solbriller er plassert på toppen.
  • Liker
zarkov og 12 andre
  • Laddar…
Cheesen
M Maisler skrev:
Jeg glemte å nevne den delen. Jeg hadde tenkt meg en benkeplate som er 60-70cm dyp
Tenk på at 70 cm er i underkant når du sitter mot en vegg. Jeg er 1,67 og har mitt skrivebord mot veggen. Jeg får føttene i veggen litt nå og da når jeg sitter bra. Mitt skrivebord er 73 cm dypt...
Skal man ha en datamaskin så kanskje man vil ha litt mer enn det... Min 27" skjerm havner vel så nærme... Skulle gjerne hatt en større skjerm for å kunne kjøre bedre oppløsning men en større skjerm vil ikke fungere på mitt skrivebord.

Cheesen
M Maximarcus skrev:
Sånn gjorde jeg det når jeg laget skrivebord til guttene, benkeplate kuttet 45 grader og skrudd/limt/plugget. For rengjøringens skyld er det jo fint å slippe ben på gulvet.
Stilig løsning.

• Liker
Maximarcus
  • Laddar…
Tenk på at en konsoll på høyresiden gir en kraft ut fra veggen. Med en svak vegg kan det være bedre å droppe konsollen og bare få krefter nedover-oppover.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.