Skal sette inn en innadslående pardør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrasse trapp til den.

- Sette en bjelke i fasaden og vangstykkene?
- Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden?

Tar gjerne imot forslag :)
 
  • Gul teglesteinfasade med markering for ny inåtgående pardør. Blå linjer viser planlagte trinn til en fremtidig altantrapp.
worgen worgen skrev:
Skal sette inn en innadgående dobbeltdør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrassetrapp til den.

- Sette en bjelke i fasaden og vangebjelker?
- Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden?

Tar gjerne imot forslag :)
Bygg den på søyler i fram og bakkant. Det er ingen behov for forankring i fasaden. Da kan du også flytte på den når du skal male vinduet.
 
  • Liker
worgen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.