worgen #1 Medlem · 88 innlegg 18 mar kl 15:50 worgen Medlem 88 innlegg 18 mar kl 15:50 #1 Skal sette inn en innadslående pardør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrasse trapp til den. - Sette en bjelke i fasaden og vangstykkene? - Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden? Tar gjerne imot forslag #altantrapp #altantrapp #bygging #trapp
Skal sette inn en innadslående pardør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrasse trapp til den. - Sette en bjelke i fasaden og vangstykkene? - Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden? Tar gjerne imot forslag
G gmogmo #2 Medlem · 387 innlegg 18 mar kl 18:16 gmogmo Medlem 387 innlegg 18 mar kl 18:16 #2 worgen skrev: Skal sette inn en innadgående dobbeltdør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrassetrapp til den. - Sette en bjelke i fasaden og vangebjelker? - Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden? Tar gjerne imot forslag Bygg den på søyler i fram og bakkant. Det er ingen behov for forankring i fasaden. Da kan du også flytte på den når du skal male vinduet.
worgen skrev: Skal sette inn en innadgående dobbeltdør i stedet for et vindu og lurer på hvordan jeg best bygger opp en terrassetrapp til den. - Sette en bjelke i fasaden og vangebjelker? - Bygge den oppå søyler og forankre i fasaden? Tar gjerne imot forslag Bygg den på søyler i fram og bakkant. Det er ingen behov for forankring i fasaden. Da kan du også flytte på den når du skal male vinduet.