Z zana kader #1 Medlem · 140 innlegg 16 jan 2021 kl 00:08 zana kader Medlem 140 innlegg 16 jan 2021 kl 00:08 #1 Hei, har litt kondens ved et område i taket på innsiden av plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det enklest? Det er loft over, jeg kjente at det var litt kald luft i området: kan det være det? Det skal bli et baderom som ligger i gargedelen/økonomidelen av huset. #kondens #plast
Hei, har litt kondens ved et område i taket på innsiden av plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det enklest? Det er loft over, jeg kjente at det var litt kald luft i området: kan det være det? Det skal bli et baderom som ligger i gargedelen/økonomidelen av huset.
Jonatan79 #2 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 16 jan 2021 kl 07:47 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 16 jan 2021 kl 07:47 #2 Det forsvinner når dere får i gang varme og ventilasjonen. Tørk bort bare.
Z zana kader #3 Medlem · 140 innlegg 16 jan 2021 kl 20:48 zana kader Medlem 140 innlegg 16 jan 2021 kl 20:48 #3 Jeg har en varmevifte på allerede, så er jo passe varmt. Så har jeg naturlig ventilasjon, og den fungerer som den skal. Kan det være noe annet?
Jeg har en varmevifte på allerede, så er jo passe varmt. Så har jeg naturlig ventilasjon, og den fungerer som den skal. Kan det være noe annet?
Jonatan79 #4 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 16 jan 2021 kl 20:54 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 16 jan 2021 kl 20:54 #4 Selvtrekking?
Z zana kader #5 Medlem · 140 innlegg 16 jan 2021 kl 22:06 zana kader Medlem 140 innlegg 16 jan 2021 kl 22:06 #5 Jonatan79 skrev: Selvdragen?[/QUOTE. Var litt rask der. Mekanisk ventilasjon har jeg
Jonatan79 #6 Hobbysnekker · Nacka · 24 556 innlegg 16 jan 2021 kl 22:08 Jonatan79 Hobbysnekker Nacka 24.556 innlegg 16 jan 2021 kl 22:08 #6 Ok; sjekk at plasten er tett overalt.