Hei, har litt kondens ved et område i taket på innsiden av plasten, hvorfor? Hvordan fikser jeg det enklest?

Det er loft over, jeg kjente at det var litt kald luft i området: kan det være det?

Det skal bli et baderom som ligger i gargedelen/økonomidelen av huset.
Byggekonstruksjon med isolasjonsplast og kondens i tak, oransje sirkel markerer området med mulige ventilasjonsproblemer.
 
Det forsvinner når dere får i gang varme og ventilasjonen. Tørk bort bare.
 
Jeg har en varmevifte på allerede, så er jo passe varmt. Så har jeg naturlig ventilasjon, og den fungerer som den skal. Kan det være noe annet?
 
Selvtrekking?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Selvdragen?[/QUOTE.
Var litt rask der. Mekanisk ventilasjon har jeg
 
Ok; sjekk at plasten er tett overalt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.