et tips er å ta ublandet primer i en form for sprøyte og bore i fugen og sprøyte inn, ingen belastning på ett døgn minst

• Liker
Lars48
  • Laddar…
Jeg har en primer som jeg brukte før jeg satte tetningslaget på badet, er det den du mener Nino?

men det her med fugeskum, hvordan klarer man å få det ned i et lite hulrom. Det "vokser" jo fort.

Rolle85 skrev:
men de här med fogskum, hur lyckas man får ned det i i et lite hulrom. Det "vokser" jo fort.
Jeg pleier å åpne et hull når tomrommet. Så binde sammen tomrommet til hullet med en bøyd metallstav så fugeskumslangen går inn gjennom hullet og rekker tomrommet. Påfør forsiktig slik at hele tomrommet dekkes. Hullet kan med fordel være grovere enn slangen slik at luft og overskuddsskummet kommer ut. Fyller man for mye kan klinker eller fliser sprekke.

Rolle85 skrev:
Jeg har en primer som jeg brukte før jeg satte fuktsperren på badet, er det slik du mener Nino?
Ja helst ublandet, vet ikke hvordan det er med alle primers men P51 er iallfall utmerket å lime med

Tenkte bare å følge opp tråden min. Jeg fikk til slutt tak i en tube med "fix a floor" og kan faktisk meddele at det fungerte! Boret to hull rundt flisen i fugene og fylte hulrommet under tre fliser. Hulrommet er borte, og dermed ingen "hul" lyd når man går på disse lenger, kanon.

En rød tube med "Fix-A-Floor" ekstra styrke lim for reparasjon av løse fliser, marmor, stein og tre. Teksten på tuben sier "Just drill and fill".

• Liker
Lasson83 og 1 annen
  • Laddar…
Hei av nysgjerrighet må jeg spørre om det fortsatt er bra uten boom lyd?

R Rolle85 skrev:
Tenkte bare å komme tilbake til tråden min. Jeg fikk til slutt tak i en tube med "fix a floor" og kan faktisk meddele at det fungerte! Boret to hull rundt flisen i fugemassen og fylte tomrommet under tre fliser. Tomrommet borte og dermed ingen "tom" lyd når man går på disse lenger, kanon.

[bilde]

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.