Har startet renovering av kjelleren. Hus bygd i 1964. I kjellerstuen har jeg vært usikker på gulvkonstruksjonen, så jeg laget et hull i hjørnet. Det viste seg å være bygget opp fra toppen. Betongkake ca 5cm, lecakuler ca 10 så kommer bunnplaten. Dette må vel være en meget god konstruksjon med både kapillærbrytende lag og isolerende virkning som ikke trenger røres? Jeg skal legge inn korklaminat, bør jeg likevel ha platonmatte under?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.