C
C crazytok skrev:
Eller i det minste en skjult dør mellom man caven og vinkjelleren! Den klassiske med en bokhylle der man trekker i en bok hadde jo vært ekstremt kult!! :D:D:D
Eller et klesskap som i virkeligheten er en skjult heis ned til vinkjelleren? :cool:

• Liker
Humlo
  • Laddar…
Blir ikke det litt overarbeidet sammenlignet med resten av den spartanske kjelleren? :thinking:

• Liker
John Larson og 1 annen
  • Laddar…
Scouten skrev:
Ingen problem å bygge jordkjeller med Leca, finnes til og med ferdige guider fra produsentene på nettet.
Hvor finnes disse guidene? Jeg har lett og lett uten å finne dem. Det står bare at siden ikke finnes!
(Jeg har allerede en jordkjeller av Leca, men jeg tenkte tipse en nabo.)

Wow så mektig!!! Så stilig og tøft! Flere bilder skulle man ønske å se.

A
  • Liker
Cider og 1 annen
  • Laddar…
Scouten skrev:
Denne brukte jeg som utgangspunkt, selv om vi forstørret den vi bygde, i lengden, bredden og høyden:

[lenke]
Takk, Scouten!

A
C Cider skrev:
Hvor finnes disse guider? Jeg har lett og lett uten å finne dem. Det står bare at siden ikke finnes!
(Jeg har allerede en jordkjeller av Leca, men jeg tenkte å tipse en nabo.)
Hei
Du laster bare ned filen som pdf
Mvh Andreas

Wow, imponerende!

harry73 harry73 skrev:
Å grave ned en container kan bli veldig feil
[lenke]
Container er faktisk rent generelt dårlig som byggemateriale. Bygget for veldig spesifikke laster og skal man forsterke det på en bra og sunn konstruksjonsmessig måte (for et hjem eller en bunker) kan man like gjerne ta utgangspunkt i råmaterialer og bygge fra grunnen av. og få bedre isolasjon og styrke. De som har vært i preppermiljøet en stund har sett ulykkene som har skjedd på grunn av containerprosjekter :(

Også. Når man bygger underjordiske konstruksjoner; Sørg alltid for å ha to utganger. Det er ikke gøy om det oppstår en brann eller lignende og man befinner seg lengst inne.

Hvordan går det med deg? Vil se mer!!

• Liker
Capitalk og 5 andre
  • Laddar…
Meeeeer

• Liker
Capitalk og 1 annen
  • Laddar…
Ja, hvordan har det gått? Flere bilder? :)

Hvilken Fritzlkjeller. Tror politiet trenger å besøke deg noen ganger per år.

Sist redigert:
  • Liker
qwe147 og 1 annen
  • Laddar…
Hei! Hvordan har prosjektet gått? Hvor kan man se etterbilder? Ser helt magisk ut!

• Liker
Capitalk og 2 andre
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.