Hallo i hytta
Har et rom på 6 m2
Forrige eieren har lagt fliser ser for jævlig ut
Finnes ca 5 mm høydeforskjell mellom enkelte fliser
Den som har gjort dette må være bra full eller dårlig syn 😂
Tenkt legge laminat på men hvordan får man en rimelig jevn overflate til vettige penger.
Ikke tenkt pigge opp dritten
Avrettingsmasse? kostnad 6 m2 ?
Regle opp?
Hva sier ekspertene?
 
Det burde vel ikke være alt for vanskelig å banke bort platene om de sitter så dårlig, tenker jeg.
 
De sitter superhardt, men på ulike høyder.
Visst kan man banke bort kanskje, men så trenger man jo å få en jevn overflate også.
Er betongplate under.
 
Sist redigert:
En hånd holder en sminkepakke med tekst på engelsk og flere språk. Illustrasjon av en kvinne med langt hår. Vegansk, resirkulerbar emballasje.
 
Ja, men tenker at med en brekkjern så burde det gå å sprette løs dem og deretter leie en slip og sug, men det er jo mest fordi jeg selv ikke ville bygge i høyden og få nivåforskjeller og tapt takhøyde unødvendig.
 
Japp
Her spiller det ingen rolle om det blir en cm høyere, skal legge en nivålist
Er til et lager, så ikke veldig nøye
 
P perstorp.. skrev:
Japp
Her spiller det ingen rolle om det blir en cm høyere skal legge en nivålist
Er til et bod så ikke veldig nøye
Ok, men spiller det noen rolle at det er ulik høyde i et bod da? Kjøp hyller med justerbare føtter eller veggmonter alt og gjør noe morsommere med livet =)
 
Er et lager/rom i huset som vi oppbevarer ting bare.
Skulle vært fint å få til samme gulv som resten av huset.
Får se om man kommer på noe fornuftig, ellers får det være.
Har hatt dette i 20 år, så begynner å bli på tide å ta tak i haha
 
  • Liker
Ymve
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.