Sommeren 2019 så festet jeg isolasjon med et pussnett utenpå grunnen til vårt hus og pusset deretter med murpuss C. Etter både forrige og også denne vinteren har deler av pussen løsnet. Jeg reparerte selvfølgelig etter forrige vinter og det er ikke akkurat på de samme stedene det flager av. Hva har jeg gjort feil? Pussen er umalt.
 
Åsa Lund
Hva slags bruk er det i underlaget til din nye puss?
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Vad är det för bruk i underlaget till din nya puts?
Det er et støpt grunnlag, deretter isolasjon med pussnett utenpå, deretter pusset med c-bruk.
 
N
Tror det skulle trenges noen bilder for å forstå bedre. Nede ved mark skal man ha a bruk, men ovenfor c bruk som du har brukt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.