

Biler frem avløpet for bytte. Støtte på et gammelt rør for enten vann- eller varmesystem som ikke brukes i dag. Oppdaget en form for isolasjon som ligger rundt røret i gulvet. Hva sier panelet, var det vanlig å bruke asbest i denne typen isolasjon? Eller ser dere med mer erfaring hva det er for type isolasjon?
Ja, røret går i betonggulvet. Isolering samt noe mørkt omslag, kan være noen form for tynnere tjærepapp. Dessverre ille tilgått så kan ikke se hvordan det så ut fra begynnelsen.R rävlyan skrev:
Da er det en eldre installasjon av rørene, den var ganske myk og floffsig, ikke som dagens som er litt fastere, ikke noe uvanlig. Men absolutt ingen asbest, snarere, fantes både i et mørkere materiale (kommer ikke på navnet nå) eller glassfiber.
Edit skal være glassull.
Edit skal være glassull.
Klikk her for å svare
