@Alfredo, i Västernorrland har man ingen større problemer med fuktighet i uisolerte rom. Det er verre lenger sør.

T
Nå vet jeg at jeg ikke svarer på spørsmålet, men er ikke det enkleste alternativet å leie lagerplass et sted? Om du bygger om noe rom hjemme, hva har du for tilbakebetalingstid sammenlignet med å leie lagerplass?

• Liker
Anna_H
  • Laddar…
T Turbo_Tail skrev:
Nå vet jeg at jeg ikke svarer på spørsmålet, men er ikke det enkleste alternativet å leie lagringsplass et sted? Om du bygger om noe rom hjemme, hva har du for tilbakebetalingstid sammenlignet med å leie lagringsplass?
Takk! Tanken slo meg for noen måneder siden, men jeg avfeide det fordi det ble dyrt. Nå sjekket jeg igjen og fant et passende rom en halvtime unna som rommer alt jeg trenger og litt til, for kun et dagspresseabonnement. Jeg har allerede kjørt dit alt!

• Liker
yonna og 1 annen
  • Laddar…
T
D Decamber skrev:
Takk! Tanken slo meg for noen måneder siden men jeg avfeide det fordi det ble dyrt. Nå sjekket jeg igjen og fant et passende rom en halvtime unna som rommer alt jeg trenger og litt til, for kun et dagspresseabonnement. Jeg har allerede kjørt dit alt sammen!
Perfekt! Noen ganger er den enkleste løsningen den beste.

• Liker
Decamber
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.