Skal til å bygge et Eksjöhus- Lyckan med mønetak i vinter. Lurer på hvordan isoleringen av dette går til, setter man plast + lekter og deretter løsull på det. eller......? Gjør man på noen annen måte ved akkurat mønetak?
 
Har bygget et hus fra Anebyhus og de gjorde slik som du skrev. Ca. 50 cm løsull
 
Så her er det isolert hjemme hos meg, er et Eksjöhus Sandhem.

Før og etter løsullen.

snick3.JPG

snick15.JPG

snick19.JPG
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.