V Visa #1 Medlem · 1 innlegg 6 okt 2005 kl 20:27 Visa Medlem 1 innlegg 6 okt 2005 kl 20:27 #1 Skal til å bygge et Eksjöhus- Lyckan med mønetak i vinter. Lurer på hvordan isoleringen av dette går til, setter man plast + lekter og deretter løsull på det. eller......? Gjør man på noen annen måte ved akkurat mønetak?
Skal til å bygge et Eksjöhus- Lyckan med mønetak i vinter. Lurer på hvordan isoleringen av dette går til, setter man plast + lekter og deretter løsull på det. eller......? Gjør man på noen annen måte ved akkurat mønetak?
N NordiCs #2 Medlem · 155 innlegg 7 okt 2005 kl 03:59 NordiCs Medlem 155 innlegg 7 okt 2005 kl 03:59 #2 Har bygget et hus fra Anebyhus og de gjorde slik som du skrev. Ca. 50 cm løsull
H Hans32 #3 Medlem · 82 innlegg 7 okt 2005 kl 17:27 Hans32 Medlem 82 innlegg 7 okt 2005 kl 17:27 #3 Så her er det isolert hjemme hos meg, er et Eksjöhus Sandhem. Før og etter løsullen.