Hei!
Jeg har en uisolert kaldgarasje, med synlige stendere fra innsiden. Det er "åpent" ute i takstolene for ventilasjon rundt omkring.
Jeg ønsker nå å isolere tak og vegger. Imidlertid blir jeg usikker når det gjelder taket. I dag har jeg (utenfra) betongtakstein-plastplate-rutet-netting og deretter kommer stendere. Ingenting mer. Jeg vil at garasjen skal være varm året rundt. Jeg ser og ser på hvordan dette skal gjøres, men blir ikke klok, noen sier at det trengs luftspalte, andre sier ikke.
Hvordan ville dere gjort det? Se bilder. Veldig takknemlig for hjelp!
Jeg har en uisolert kaldgarasje, med synlige stendere fra innsiden. Det er "åpent" ute i takstolene for ventilasjon rundt omkring.
Jeg ønsker nå å isolere tak og vegger. Imidlertid blir jeg usikker når det gjelder taket. I dag har jeg (utenfra) betongtakstein-plastplate-rutet-netting og deretter kommer stendere. Ingenting mer. Jeg vil at garasjen skal være varm året rundt. Jeg ser og ser på hvordan dette skal gjøres, men blir ikke klok, noen sier at det trengs luftspalte, andre sier ikke.
Hvordan ville dere gjort det? Se bilder. Veldig takknemlig for hjelp!
Kan du ikke bygge et innertak og isolere det og la loftet være kaldt loft?
Hei Kvackatore, jeg vil ha takhøyden opp til mønet, så det er litt det 
Klikk her for å svare
