Hei,
Har revet det gamle innertaket i huset vi nylig kjøpte. Som dere ser på bildene er taket delvis isolert samt oppsatt dampsperre. Jeg har tenkt å fjerne all gammel isolasjon, glespanel, isolere og sette opp nytt innertak (etter at elektrikeren har vært og lagt litt kablage).
Nå til mitt spørsmål: Trengs det dampsperre? Taket er ikke yttertak, for vi har en etasje til på huset.

Takknemlig for svar.

Hilsen
Coz Innertak med delvis isolasjon og plast for dampbarriere, treverk synlig mellom bjelkene, vindu i bakgrunnen viser utsikt til hage. Tak med delvis fjernet isolasjon og synlig dampsperre i en renoveringssituasjon, med vindu og skap under.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.