Hei,
Har revet det gamle innertaket i huset vi nylig kjøpte. Som dere ser på bildene er taket delvis isolert samt oppsatt dampsperre. Jeg har tenkt å fjerne all gammel isolasjon, glespanel, isolere og sette opp nytt innertak (etter at elektrikeren har vært og lagt litt kablage).
Nå til mitt spørsmål: Trengs det dampsperre? Taket er ikke yttertak, for vi har en etasje til på huset.
Takknemlig for svar.
Hilsen
Coz
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.