Takk. Hvilket lim er økonomisk prisgunstig? Holder det med lim eller trenger man å skru med feste etterhvert? mvh
 
A Ahm.s skrev:
Tenkte passe på å spørre: trenger man å pusse lecablokk før man setter på eps-platen? For å utvide lecaens isolasjon? mvh
Det er stor forskjell på hva lecaen isolerer hvis du stenger inn luften med puss eller ikke. Jeg tror at de måler isolasjonsverdien med 10mm puss på hver side. Jeg ville pusset litt enkelt på innsiden og så limt på platen.
 
G guggen skrev:
Det er stor forskjell på hva leca isolerer hvis man stenger inn luften med puss eller ikke. Jeg tror de måler isolasjonsverdien med 10mm puss på hver side. Jeg ville pusse litt enkelt på innsiden og deretter lime på platen.
Og utsiden ?
 
A Ahm.s skrev:
Og utsiden?
Puss av egnet type er vel det vanlige, for eksempel c pussmørtel.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.