Hei!
Skal sette inn en ovn i huset og ta tilførselen fra krypkjelleren eller utendørs. Uansett kommer jeg til å måtte lage et hull gjennom gulvet og gjennom blindbunnen.
Bildet viser blindbunnen. Krysset markerer omtrent hvor hullet skal gå
Antar at jeg trenger å frilegge ca 50x50 cm av blindbunnen til arbeidsområde (prikke riktig for bore og se hvor bjelker nøyaktig går).
Spørsmål 1: Hvordan kommer man sikrest og penest gjennom blindbunnen (eternitt)? Er det hammer som gjelder?
Spørsmål 2: Hva erstatter jeg senere eternitten med for slags materiale når jeg skal lukke igjen arbeidsområdet.
Takk for alle kloke svar!