Hei,
Vi kjøpte et hus for et par år siden. For noen måneder siden merket vi en ubehagelig lukt som kom fra gulvet. Jeg åpnet gulvet på noen steder og fant at ytterveggen er spikret til treklosser som er inne i betongen.
Jeg har sett før noen "ingjutna reglar" i gulvet, men ingenting lignende. Har dette vært en normal måte å montere yttervegger til betongfundament på?
Du kan skrive på svensk.