Hei!
Skal montere Byggmax Innertak "Regina" i hele leiligheten. Jeg har tenkt å lekte ned taket med 70x45 lekter samt 28x70 spikerslag. Tenkte å montere spikerslaget cc60 men ifølge monteringsanvisningen skal den monteres cc30. Monterer man derimot direkte på lektene så går det bra med cc60.
Noen andre som har montert dette innertaket og kan gi tips? Kan ikke tenke meg at det ikke skulle holde med 70x45 lekter, 28x70 spikerslag cc60 og montering av takpanelene langs spikerslaget?