Hei forumet.
Hvordan ville dere gjort dette?
Tidligere gips som jeg antar ble satt i 2004. Etter en vannlekkasje fra avluftningsrøret måtte jeg rive gipsen. Alt så bra ut ellers.
Hadde tenkt å pusse for å gjøre det riktig i kjelleren, men det er en gammel åpning midt i, så da må jeg mure opp.

Siden det er plater mot baderomsgulvet, så kanskje det ikke spiller noen rolle å gjøre.
Dessuten vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det ved den eksisterende døren.
Alternativet er å sette opp ny gips.
 
  • Ødelagt gipsvegg i en kjeller. Innvendig rørsystem synlig etter riving. Døråpning med utsikt til bad med toalett og flisgulv.
Sist redigert:
  • Liker
Zputnick
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.