Er inne på å sette panel hele første etasje i et lite rekkehus. Redd for at det ikke vil passe i mindre rom. Alle eksempler på paneler er fra gigantiske rom. Så etterspør bilder fra mindre hus med panel.
 
Har ingen bilder men i små rom, f.eks. soverom kan det også være pent å ha kun én vegg med panel i stedet for alle vegger.
 
Jeg har fundert i de banene også. Det er stue og gang som skal gjøres i mitt tilfelle.
Får tenke en runde til.
 
Har ikke så mye helhetsbilder, men litt, og noen synspunkter.
Vi bygde hus i 2010, og satte liggende perlespontpanel på alle innervegger unntatt i våtrommene selvfølgelig.
Slik som denne omtrent: 7040438185729
Men vi hvitoljet den først så lenge vi rakk, noe som dessverre ikke strakk til hele veien...
Litt bilder:
Først hvitoljen:
Bilde av en bøtte med Osmo Hartwachs-Öl, et høyt fast voks-oljeprodukt for treoverflater og møbler, med diverse etiketter på emballasjen.
Og så noen bilder av veggene:
Kjøkkenet:
Kjøkken med liggende panelvegger i lys treverk, mørk komfyr, kjøkkenvifte med notater, planter i vinduskarmen, og diverse kjøkkenutstyr.
Et gjesterom:
Et vindu med hvit karm i en panelvegg i treverk. Utenfor er det mørkt. På vinduskarmen står en blomsterpotte med oransje blomster.
Et soverom "på vei":
Soverom under oppussing med liggende panel på veggene, synlige takbjelker og en svart rullegardin.
Og stuen, der vi ikke rakk å hvitolje før oppsettet:
Vedovn med en katt sittende på toppen, mot en vegg med trepanel.
Og så kjøkken/kjøkkenhalvøy igjen:
Kjøkken med lys innredning, trepanelvegger og tak. Kjøkkenøy med trebenkeplate og planter i vinduskarmen. Vegghengt kalender og kjøkkenredskaper.
En stor fordel med en slik panelvegg: man kan henge opp bilder og annet hvor som helst uten at det blir synlige merker i veggen.
Et lite hull etter en dykkert i skøyten mellom to panelbord synes ikke!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.