Er inne på å sette panel hele første etasje i et lite rekkehus. Redd for at det ikke vil passe i mindre rom. Alle eksempler på paneler er fra gigantiske rom. Så etterspør bilder fra mindre hus med panel.
Har ikke så mye helhetsbilder, men litt, og noen synspunkter.
Vi bygde hus i 2010, og satte liggende perlespontpanel på alle innervegger unntatt i våtrommene selvfølgelig.
Slik som denne omtrent:
Men vi hvitoljet den først så lenge vi rakk, noe som dessverre ikke strakk til hele veien...
Litt bilder:
Først hvitoljen:
Og så noen bilder av veggene:
Kjøkkenet:
Et gjesterom:
Et soverom "på vei":
Og stuen, der vi ikke rakk å hvitolje før oppsettet:
Og så kjøkken/kjøkkenhalvøy igjen:
En stor fordel med en slik panelvegg: man kan henge opp bilder og annet hvor som helst uten at det blir synlige merker i veggen.
Et lite hull etter en dykkert i skøyten mellom to panelbord synes ikke!
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.