jeg lurer på om noen har laget eller vurdert å bygge en vegg i glass? Noen tips?
Vi har en overflate jeg ønsker å gjøre om til hjemmekontor. Problemet er at den overflaten som blir igjen, blir en korridor uten vinduer så det blir litt vel mørkt rett og slett. Min tanke er derfor å sette inn en glassvegg så jeg får en kontoroverflate på ca 1,5m*4m. Veggen som skal bygges er da 4m. En tanke er å ha en glassvegg for å slippe inn lyset fra de 2 vinduene i det tiltenkte kontoret. En viktig del er at det må være ganske isolert slik at det ikke går an å lytte til samtalene utenfor eller at man forstyrres av lyd utenfor.
Et annet forslag kunne være å gjøre nedre del av veggen i tre. Det holder kanskje lydnivået nede? Hva ville dere gjort? Materialer under
40000kr er ønskelig. Hvor henvender man seg for denne typen løsning? Bor i Dalarna.