Hei

Lurer på om noen har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre med dette, se bilde av min kollos. Bruker selve skorsteinen og kan derfor ikke ta bort. Bare male hvitt?
Veggen i et uferdig rom med murstein nederst, ubehandlet betong og treplanker lent mot den. Mellomrom ved en skorstein og treplanker.
En gammel mursteinspipe i et uferdig rom med avskallet maling, omgitt av byggeutstyr og arbeidsrester.
Noen som har en god tanke om hva jeg kan gjøre med mellomrommet ved skorsteinen og veggen, bilde
Byggeplass med uferdig vegg og skorstein. En oransje snøskuffe står mot veggen, og det er et svart plastsekker ved siden av skorsteinen.

Hvilken type rom er det i?
Hvitt er vel alltid fint, noen hylleplater i massivtre der i "inbuktningen" kanskje..

Har en lignende i kjøkkenet, ville egentlig den synlig men det gikk bare ikke var for stygg, reglade opp med stålregler og gipsplater og juks tegl på det, ble veldig fint men dyrt, har faktisk en innebygd "krydderhylle" med samme dør som i øvrige kjøkkenet, i en slik inbuktning der jeg har rengjort den ekte tegl som da synes når man åpner..

Det er et soverom, ca 25-30 kvm, Har vært inne noen form for hylle..men det er vanskelig synes jeg å vite.

Hylleplan mente jeg der sagen står, i hjørnet der snøskuffen står er det jo verre, man kunne jo lage en slags uttrekkbar garderobe, med skinner typ garasjedør eller en IKEA BILLY på hjul, eller hva som nå går inn der lagringsplass er vel alltid nyttig.

Kanskje en sånn der mer eller mindre sammenleggbar ekstraseng går inn der..

• Liker
CecAndersson
  • Laddar…
Ja, det kunne være noe. Takk for tipset!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.