Prøver å finne inspirasjon til et inngangstak. Tidligere hovedinngang, men den satt på feil side så nå er det bare for å hente posten. Eventuelt en liten uteplass (nordsiden).

Originalet var et flatt tak tror jeg, det sto to runde søyler som støtte. Senere ombygging har saget i stykker panelet, dessverre. Eller i alle fall den dekklisten, eller hva man skal kalle den. Det er spor på siden av listen, så panelbordene skyves inn i sporene. Panelet er i fullgod stand etter 80 år, den bytter jeg aldri! :)

Fundert på å gjøre et tak omtrent som før, men kanskje bare stikke ut 20-30 cm. Da burde det kunne bli selvbærende. Liksom for å antyde inngangstak men ikke se så klumpete ut. Kan tenke meg å rive hele eller deler av trappen også.

Finnes bilder før rivingen, og etter.

Eventuelt et ferdig platetak fra f.eks. Designtak, om det finnes noe passende.
Gul trevegg med utgangsdør, byggeplass med treverk og grønn presenning på bakken foran. Ingen komplett entrétak over døren. Gul bygning med hoveddør uten tak, omgitt av stiger, planker og materialer. Overdøren er halvveis revet, med solskinn i høyre hjørne. Gul husvegg med stige, gammel dør og trapp. Rosa blomstrende busk og grønne blader i bakgrunnen på en solrik dag. Entrétak med to pilar ved gammelt trehus med gul panel, svart renne og lys tretrapp. En stige lener mot veggen ved siden av døren. Gul bygning med en liten veranda og trapp ved siden av et blomstrende tre. Trær og planter i bakgrunnen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.