Har litt perlestaff med endsfjøl som skal settes i et rom. Med mine lengder blir det ekstremt mye svinn. Så jeg tenkte at på spillvirket kan man frese et spor så passer de i eksisterende planker. Er det noen som har en idé på noe verktøy eller lignende uten å måtte dra til en sag eller kjøpe lengre trevirke.

Mvh Robin

• Liker
Helixen
  • Laddar…
S
finnes risiko for at det blir plottrikt. men kjøpe en fresemaskin?

Men hadde de ikke allerede endeplog eller tenker du å skjøte av små biter?

Er det endespontet så legg det løpende, altså som når du legger gulv, det som blir igjen begynner du med på ny rad

Taket er 4,8m langt. Men bare 3,20 vil synes da resten vil skjermes av, av en glass/speil dør/garderobeskap. Tanken var da å få alle skjøtene der inne. Men helst da kanskje ikke på samme sted.

Skal jeg da kappe for å få en endspontbit til hver skjøt blir det sykt mye spill. Tenkte da om noen hadde en briljant idé da jeg er litt av en dårlig amatør =)

s_o_n_y skrev:
Taket er 4,8m langt. Men bare 3,20 vil vises da resten vil bli skjermet av, av en glass/speildør/garderobe. Tanken var da å få alle skjøtene der inne. Men helst da ikke kanskje på samme sted.

Skal jeg da kappe for å få en endenot-bit til hver skjøt blir det sykt mye spill. Tenkte da om noen hadde en briljant idé siden jeg er litt av en dårlig amatør =)
Hvilke lengder på panelet har du?
4,80 er nemlig en dimensjon du burde kunne kjøpe. 0 spill mao

3,60 er de jeg har. og ulempen er at jeg har to pakker som ikke kan returneres. Så jeg tenkte å gjøre det jeg kan med dem =)

Det går jo å skjøte løpende selv om endenot mangler.

Spesielt inne i et garderobe der det ikke i det hele tatt vises. forskyv skjøtene bare så du ikke får to skjøter ved siden av hverandre.

Takk for alle svar. Jeg tror jeg har en løsning. Jeg kapper bort den utstikkende sponten (fjær?). Så legger jeg skjøten der garderobeskinnen skal være. På den måten vil den ikke synes i det hele tatt :D

• Liker
Kurtivan
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.