To "krypkjellere" den ene med 100 år gammelt gulv i betong (brukt til matlaging, baking, matlager, etc.. ) den andre ikke sett på 45 år, men hadde plast på jord og var tørr og fin (til tross for nesten ingen ventilasjon). Noen mente det var bortkastet å støpe gulv i den andre - men da er det kanskje bedre å fjerne betongen i den ene så den kan få plast også ( * ) ... ( <--- burde jeg advare om en mulig felle der? ( * ) ). Hva tenker kommentarfeltet? ( "Man må jo sammenligne!" / Mitt liv som hund. )

• Kamerastativ står på et bord ved siden av en gammel krypkjeller med betonggulv og delvis plastdekke, belyst av en lampe.
  • Liker
Biggle
  • Laddar…
B Ben47 skrev:
To "krypekjellere" den ene med 100 år gammelt gulv i betong (brukt til matlaging, baking, matlager, etc..) den andre ikke sett på 45 år men hadde plast på jord og var tørr og fin (til tross for nesten ingen ventilasjon). Noen syntes det var bortkastet å støpe gulv i den andre - men da er det kanskje bedre å fjerne betongen i den ene så den kan få plast også ( * ) ... ( <--- burde jeg advare om eventuell felle der? ( * ) ). Hva tenker kommentarfeltet? ("Man må jo sammenligne!" / Mitt liv som hund.)
Skal du ikke bruke rommene til noe er det vel temmelig meningsløst å helle inn en masse betong som du så aldri kan få bort igjen. Plast er vel ikke helt optimalt da fukt som kommer nedenfra kan sette seg fast der.

Uten å vite hva du vil ha rommet til så ville jeg foreslått at du legger en markduk samt singel/grus oppå og lar den eksisterende betongen være.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.