cyanna
Det er HELT umulig for meg å ta det personlig.
Jeg har ikke jobbet på NCC, jobber ikke på NCC og kommer (sannsynligvis) aldri til å jobbe på NCC.
Jeg kjenner til ditt tilfelle, og også det er fryktelig inkompetent håndtert.
Det jeg er ute etter er at det er trist å peke ut de som er uskyldige.
Selv om 70% av NCC:S personale skulle være totalt inkompetent, så er det feil å henge ut også de andre.
I så fall kan dere begynne å kalle meg morder, tyv og voldtektsmann.
Hvorfor...
Vel, jeg er mann. Og disse forbrytelsene begås til 90% av menn...
Men jeg kjøper resonnementet; jeg vet at NCC har mislyktes på flere steder, men selskapet NN har ikke gjort det.
Da velger man naturligvis det andre selskapet.
Akkurat hvor langt fra tråden har vi havnet???