Holder på å sette opp noen gipsplater på en vegg (13mm) men innser at jeg ikke har noen gipsskruer hjemme...
Har derimot en hel haug med sponplateskruer 4,2×51 mm. Går det å bruke disse eller er det bare å dra og handle riktig skrue?
Gipsen skal monteres i stender + bordvegg.
 
P
Pleier å fungere dårlig, for liten skalle.
 
Tja, platen vil ikke falle ned, hvis det nå definerer "går". Men ved minste lille dårlige kontakt mellom plate og regel så vil skruen gå rett inn i platen. I verste fall etter at du har sparklet og malt.

Kjøp ekte gipsskrue så slipper du masse bryderi senere. Så morsomt er det ikke å sparkle.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.