Forbo skrev:
...
Bygningsforumsforumet har vel en automatisk screeningfunksjon som filtrerer bort alt som ikke staves "Linolje", kokt, kald eller rå..
:D

Hornbach finnes jo bare i Skåne, jeg bor nord for Sthlm. Hadde virkelig foretrukket Sika, og går det ikke an å "gjenbruke" tuben så blir det jo litt massivt å bruke tre tuber fra Beijer à 230 kr for å feste 9 gjengestenger ved tre anledninger...

/A

Hvis du virkelig liker gjengestenger, jeg synes det er overkill, men alle bygger som de vil. Men det finnes hurtigherdende sement. Brukes noen ganger for å feste rustfrie kroker i stein.

• Liker
Robbalove
  • Laddar…
magnu skrev:
Om du virkelig liker gjengestenger, jeg synes det er overkill, men alle bygger som de vil.
Men det finnes hurtigherdende sement. Brukes av og til for å feste rustfrie kroker i stein.
Hornbach finnes i Stockholm, Malmö og Göteborg..du finner adressene på hornbach.se. Men om du har nærmere til Biltema, gå for det, den funker kjempebra. Biltema har også en billig pose med typ 10 blande-munnstykker så du kan bare sette på korken på det du ikke bruker, kast det brukte munnstykket og spar resten til andre ganger.
Tips angående gjengestenger forresten, Byggmax har billige varmforsinkede gjengestenger, eneste stedet jeg har sett forsinkede i forbrukerhandelen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.