vi har et hus uten øyne:x... der er bare svarte hull, som vanlig er på eternitthus.. den gamle liggende panelen skal plukkes fram så småningom, men ikke ennå på noen år.. planen er nå å feste karmer rundt vinduene, men vi går bet på HVORDAN?? vi vil jo ikke at eterniten skal gå i stykker...:/ noen som har gjort dette, hvordan gjorde dere? hjelp!

S
plater?.
noen variant på lignende klakfoder?

Et bilde ville hjelpe. Kanskje skru i karmen og lime i eternitten?

har dessverre ingen bilde på denne datamaskinen... tenk deg eternittplater som er avlange, med bølget underkant (som for å etterligne liggende bred panel) det finnes i prinsippet ingen karm, kanskje 2cm eller så...:/ jeg vil sette femtom rundt vinduene av rent estetiske årsaker, siden huset ser "dødt" ut nå... kan man virkelig lime såpass tunge ting på en overflate som ikke er jevn? jeg vet jo at andre har satt lister på sine etternithus for å livne opp det litt, så det må jo gå? eller?

S
Karin Baier skrev:
har dessverre ingen bilde på denne datamaskinen... tenk dere eternittplater som er avlange, med bølget underkant (som for å etterligne liggende bred panel) det finnes i prinsippet ingen karm, kanskje 2cm eller så...:/ jeg vil sette femtom rundt vinduene av rent estetiske grunner, siden huset ser "dødt" ut nå... kan man virkelig lime så pass tunge ting på en overflate som ikke er glatt? jeg vet jo at andre har satt foder på sine eternitthus for å live det opp litt, så det må jo gå? eller?
bare begynne å fantasere om løsninger

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.