jeg redigerer dette, så at forklaringen ikke ble tydelig nok!
Hei!
Vurderer hvordan man best isolerer dette området med hensyn til fuktighet og best mulig isolasjonsevne.
På bildet ser dere inngangen som ligger på en utbygging, som er en støpt plate hvilende på to pilarer og innstøpt i grunnmuren til huset. Nå har vi murt inn to av sidene og skal ha en dør på den tredje til litt lagerplass. Nå som det begynner å bli litt kaldere ute, blir gulvet ganske kaldt, så nå er spørsmålet hvordan isolerer vi dette rommet på best mulig måte (Da mener jeg "taket" i det rommet som er under gulvet i inngangen)jeg, tenker på isolasjonsmateriale og luftspalter, osv. Rommet er på ca. 7 kvm.

Mvh Fredrik
 
  • Byggtegning av en utbygging på en sokkel, med en rød øvre del, hvit dør, og blå vinduer, sett forfra.
Legger til dette!Skiss.jpg
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.