Okei, tenker du da fra et estetisk perspektiv eller av en annen grunn?knyh skrev:
vinden er fylt med spon så da får jeg også ned all isolasjon..
100% estetisk men smaken er som baken. Jeg har selv et hus siden noen år tilbake med fin original takhøyde men som er senket betydelig, så det er nok mest jeg som verner om takhøyde 🙂 Tok selv ned perlestaffen i soverommet og satte opp rettet ny gles. Ingen spon og dritt derunder dog. Bare gulllfiber så ikke noe større jobb.D denkadon skrev:
Okei! Da høres det ut som du hadde det litt behageligere enn om jeg skal bytte☺️knyh skrev:
100% estetisk men smaken er som baken. Jeg har selv et hus siden noen år tilbake med fin originaltakshøyde men som er senket betydelig, så det er nok mest jeg som verner om takhøyde 🙂 Tok selv ned perlesponten i soverommet og satte opp rettet ny spikerslag. Ingen spon og dritt derunder dog. Bare gulllfiber så ikke noe større jobb.
Men jeg takker så mye for din input!
Klikk her for å svare
