Hei!

Vil flytte dette skapet. Det sitter imidlertid som berg, og jeg lurer på hvordan det sitter så hardt? Finner ingen skruer som viser at det er forankret i veggen. Hva kan jeg forvente meg når jeg har klart å få det løs. Vil bare flytte det, ikke tilbringe en helg med å male/sparkle :)

Hvit garderobe i hjørnet av et rom, plassert mot en lys vegg. Garderobedøren har en enkel metallhåndtak, og over skapet ligger noen esker.

Så lurer jeg også på hvordan denne sitter, altså listen mellom skapet og veggen? Det finnes skruer mellom skap/list, men mellom listen og veggen da?

En hvit vegg og list sett fra siden, muligens fra en garderobe, montert sammen uten synlige skruer. Veggen er jevn med lyse toner.

Bor i en nyprodusert leilighet. Kanskje noen snekker som har installert akkurat sånne?

Takk!

S
Veldig umulig for oss å vite hvordan den sitter fast, men er den ikke skrudd, så er den limt. Du må gjøre litt mer action og litt mindre chatting.

S Sernando skrev:
Veldig umulig for oss å vite hvordan den sitter fast, men er den ikke skrudd, så er den limt. Du får alt gjøre litt mer action og litt mindre chatte.
sjekk om den evt sitter fast med vinkler på oversiden som tippbeskyttelse

T tergo skrev:
sjekk om den evt sitter fast med vinkler på oversiden som tipp sikring
Ingen vinkler, begynner å tenke at alt er limt mot veggen. Føles som unødvendig mye jobb da.

RoTe
Har du virkelig sett i garderoben? Alle mine satt med betongskruv fra innsiden.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.