Vil flytte dette skapet. Det sitter imidlertid som berg, og jeg lurer på hvordan det sitter så hardt? Finner ingen skruer som viser at det er forankret i veggen. Hva kan jeg forvente meg når jeg har klart å få det løs. Vil bare flytte det, ikke tilbringe en helg med å male/sparkle
Så lurer jeg også på hvordan denne sitter, altså listen mellom skapet og veggen? Det finnes skruer mellom skap/list, men mellom listen og veggen da?
Bor i en nyprodusert leilighet. Kanskje noen snekker som har installert akkurat sånne?