



Den som bygde huset var dog litt spesiell, fra det jeg forstår, og det er kanskje ikke helt umulig at han faktisk har bygget den selv for å få vann til huset. Kanskje søkt, men mulig?
Hvordan går vi best frem hvis vi skal rive den? Det er betong, ingen aning om hvilken type. De har sannsynligvis vært der siden før 50-tallet, da husene ble bygget.
Den har selvfølgelig en historisk verdi. Derfor tenkte vi å beholde den andre, som står bedre til, og gjøre noe gøy med.
Beklager, det ble utilsiktet dobbel oppsett med bilder.
Hei! Det ble ingen riving. Har utsatt prosjektet til neste år. Det heller mot at det kanskje får stå likevel. Hør gjerne fra deg hvis du lykkes med å rive ditt 
Klikk her for å svare

